Nathan Goshen - נתן גושן

Nathan Goshen - נתן גושן

Artist

נתן גושן (נולד ב-6 באוגוסט 1986) הוא זמר-יוצר ישראלי. גושן החל את דרכו בשנת 2010, כאשר כתב והלחין שירים לאמנים שונים, בין היתר את שירו של לירן דנינו, “עדיין ריק” אשר זכה להצלחה רבה והגיע לצמרת מצעדי הפזמונים.

בשנת 2011 הוציא את הסינגלים הראשונים שלו כזמר, ביניהם “גבולות הגיון”, “כל מה שיש לי” ו-“איפה את” שזכו להצלחה רבה במצעדי הפזמונים ונכללו באלבום הבכורה של גושן, נתן גושן אשר יצא באותו שנה וזכה במעמד של אלבום זהב.

בשנת 2013 הוציא את אלבומו השני בין כל הרעשים, ממנו זכו להצלחה רבה להיטי הרדיו “עוד” ו-“מה אם נתנשק”.

באפריל 2015 הוציא את השיר
“Thinking About It (Let It Go)”
השיר זכה להצלחה מסחררת בישראל ובחו"ל כאשר דורג במצעדים ברחבי העולם וזכה למעמד “פלטינה” בדנמרק והולנד, ו-“זהב” בנורווגיה ושוודיה. כמו כן, זכה ל-100 מיליון השמעות ברשת הזרמת המדיה ספוטיפיי והפך לשיר הישראלי המושמע ביותר בפלטפורמה. השיר נכלל באלבומו השלישי של גושן דברי איתי יותר, אשר זכה גם הוא להצלחה רבה.

בשנת 2017 הוציא את אלבומו הרביעי שלושים אשר נושא את גילו באותה השנה. הסינגלים אשר יצאו מתוך האלבום “זה שלנו”, “חיכיתי” ו-“26” זכו להצלחה במצעדי הפזמונים.

בשנת 2018 השתתף בסרטו של אבי נשר, סיפור אחר. בסמוך לצאת הסרט, הוציא גושן את פסקול הסרט אשר כתב, הלחין וביצע. האלבום הופק על ידי גלעד שמואלי אשר הפיק לגושן את שני אלבומיו הקודמים.

בשנת 2020 הוציא את אלבומו השישי, באתי לחלום. האלבום כולל בתוכו את הלהיטים “באתי לחלום”, “מתגעגעת” ועוד נוספים, שהפכו ללהיטים הגדולים ביותר של גושן באותה תקופה.