Sam Rui

Solid Gold

LYRIC

[Verse 1]
Your face across the room
I try to play it cool
Can’t you feel the static
Running through the air too
Is it only me
Finding it hard to breathe in here


[Verse 2]
Your body oh my god
My head is going wild with nasty thoughts
I’m trying so hard not let no one know what I’m thinking
Boy you got me feeling some type of way
And I haven’t even said, “hey”


[Chorus]
Take me back into your bed
I don’t care if we just met
I just wanna get to it
Baby we could work up a sweat
Going at it ’til my face turns red
Come on lets get to it


[Verse 3]
I saw you catch my eye
Earlier on that night
But you didn’t make your way over
Didn’t think you the shy type
Are you not interested or still way too sober


[Bridge]
And then all of a sudden in front of me
Like a voice filled this energy (?)
When you wrap your arms around
Holy shit I can barely speak
My body has never felt so weak

Then you lean in and kiss me

[Chorus]
Take me back into your bed
I don’t care if we just met
I just wanna get to it
Baby we could work up a sweat
Going at it ’til my face turns red
Come on lets get to it

Added by

admin

SHARE

Your email address will not be published. Required fields are marked *

About "Solid Gold"

Well, I think my ex hates me cos I basically slammed him in a song and made a ton of royalties out of it. We’re probably never gonna be friends again (laughs). Funny story, ‘Solid Gold’ is about the first stranger I kissed. We went out on like two dates after that and realised we weren’t going to get along but we’re still kinda mates. We’re not like super close friends, but we see each other around. When we were dating, he sent me this WhatsApp voice note, which I sampled and put it at the end of the song. It had been like three months since we spoke and I hit him up out of nowhere like “Yo, can I use your voice note in a song just for fun?”. And he was like “LOL, yeah sure”. That’s pretty much the only contact I’ve had [with an ex]. Everyone else wouldn’t want anything to do with me after what I’ve done, so yeah.

Solid Gold Track info